sâmbătă, 11 octombrie 2014

Generatia mea din munti

Am fost in munti cu generatia mea pentru a asculta padurea si a invata de la pietre si brazi istoria Neamului.
Am fost in munti cu generatia mea si am tacut pentru a vorbi in locul nostru lupii care au prins a urla prin ceata diminetii atunci cand noi coboram in sat spre biserica.
Am fost acolo pentru a deveni frati, camarazi si luptatori pentru Cer.
Am fost in munti cu generatia mea pentru a intalni Oameni si a invata unii de la altii ce inseamna a fi roman.
Am invatat rugaciuni, am dormit pe pamant umed de ploaie si sange, am facut impreuna foc si am mancat din aceeasi bucata de paine si carne. Am baut din aceeasi cana de fier vinul adus de pe dealuri, din Moldova, am infipt impreuna adanc, pana la prasele intr-o buturuga cutitul din Maramures, si i-am chemat in noi pe haiducii din Oltenia.

Am fost acolo cand taranii ne priveau cu lacrimi de speranta in ochi...si asta n-am sa uit niciodata; am fost la acel foc care nu ardea mana care credea in cruce, si pe care ploaia nu-l stingea caci el era viu.
Am fost in munti cu generatia mea si le spun tuturor acelor de atunci: in munti sa mergem iara, si sa gasim si vinul si cutitul si haiducii…si sa mancam inca odata din aceeasi bucata de paine.
Nu rataciti, urmati acelasi drum,
Taranii si biserica sunt tot acolo, neclintiti, la fel cum au fost si atunci.
Noi cum suntem?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu