vineri, 20 decembrie 2013

Congresul femeilor din PSD si masinuta lui taica-meu.

Zilele trecute a fost ziua lui taica-meu; in cinstea lui, va voi reda o povestioara reala si "nostima" cu el. (Fotografia este de acum 40 de ani).

"Gabi a lu' Firea i-a ridicat din parcare masina lui taica-meu."

La 8 dimineata, ma suna de la Iasi disperat ''batranul"(ardea pipota-n el, de aceea m-a apelat la o ora absolut imposibila pentru mine)."Auzi ba, ma plimbai mai deunazi pe stradutele de langa bloc, facandu-mi drum pana la piata...cand deodata vazui(accentul de sudist si l-a pastrat chiar si dupa 40 de ani de Moldova si Ardeal) o masina fix ca a mea, doar ca, era foarte departe de locul in care o parcasem; ma uit mai bine, imi sterg ochelarii, imi verific memoria sa-mi dau seama daca bausem ceva si realizez, al dracului treaba , ca era chiar masina mea. Nedumerirea mi-a disparut dupa ce imi lumina capul un politai care m-a anuntat foarte important, ca se desfasoara la Casa Sindicatelor congresul ala al muierilor din PSD, alea tata, care se uita dupa puta lui Ponta si care in 90', cand faceai cu Dan Bors mitinguri in care-l injurati pe Ilici, de va aruncau oamenii de la balcoane cu ceapa si cartofi in cap, strigau ca disperatele :"Nu vrem bani nu vrem valuta,vrem ca Roman sa ne futa".
“Si ce are pesedeul cu masina mea?” ”Pai domnu', nu mai era loc in parcare, asa ca ti-am ridicat-o pe platforma si ti-am dus-o mai incolo, ce stii matale, au venit stabi de la Bucuresti, e numai masini de marca aici, e oameni grei cu raspundere pentru tara, intelegi?” “ Nu prea, eu n-am avut meserie de raspundere, am fost doar doctor...am salvat cateva mii de vieti si am reusit sa nu bag pe nimeni in groapa , pe cand astia...
Iliescu asta al vostru, pe care-l pupati si-acuma in fund, spunea prin 90' ca medicii nu au nevoie de salarii, deoarece traiesc din ciubuc...si la pensie ce faci cu o mie si ceva de lei pe luna? Nu mai mananci, nu te mai imbraci, nu mai bei o cinzeaca? Stii ba , ca eu aduceam medicamente de acasa pentru bolnavii saraci? Nu am cerut in viata mea un leu de la nimeni, pe Butuza ala de la Brasov, l-am bagat in ma-sa cand a vrut sa-mi dea bani dupa ce l-am salvat pe taica-sau, nu mi-a placut fata lui de milionar asfaltangiu parvenit, dupa cum nu-mi place nici fata ta, hai salut !”
"Taticu”, dupa ce l-a mai intrebat intr-o doara pe militian daca nu ii va muta tot partidul masinuta inapoi, si-a adus-o singur langa locul initial de parcare...intradevar, seatul micut, de o suta de ani, al unui doctor pensionar nu prea cadra cu "marca" PSD...strica imaginea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu