duminică, 3 mai 2020

acuz7

Referitor la punctul 2 din Note Scrise.
Textul nu este o ”victimizare” ci doar o relatare a realității, anume aceea că am fost reclamat la CNCD de către o fundație maghiară din Sfântu-Gheorghe. Nu am folosit cuvinte injurioase nici la adresa reclamantului nici la adresa CNCD. Opinia mea este că am dreptul să dezvălui acest fapt, anume acela al reclamatiei care mi s-a făcut atât timp cât nu jignesc pe nimeni. Consider că trăim într-o societate democratică în care cetățenii au voie să spună public ceea ce li se întâmplă, consider deasemenea că acuzațiile care mi se aduc sunt nedrepte si că am voie să afirm public acest lucru, căci nu suntem într-o dictatură.
Faptul că expunerea acestei realități generează nemultumire în rândul oamenilor se datorează faptului în sine, nu modului în care este expus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu