vineri, 2 noiembrie 2018

Putere si fericire



Grabit ca de obicei sa rezolv tot felul de lucruri, care ma tin de fapt prizonier, m-am oprit intr-o zi cu ploaie si frig, pe fuga, la un tomberon de gunoi pentru a arunca ceva. Intr-un coltisor murdar, statea cuminte o fetita cam de vreo 10 ani, in timp ce mama ei cauta de zor in gunoaie. Cu greu am privit-o in ochii albastri ce mi-au strapuns efectiv cu tristetea lor, sufletul. I-am dat aproape toti banii pe care-i aveam la mine( din pacate nu erau multi) si am plecat val-vartej; dupa cateva secunde, am auzit-o pe fata strigand cristalin: " Hristos sa-ti dea putere si fericire, domnu' !"
Iisus invie in cele mai neasteptate locuri, iar Invierea sa este vestita in fiecare clipa de inimile curate din jurul nostru, pe care de multe ori suntem prea grabiti pentru a le auzi batand. Urarea acelei fetite a fost cea mai cutremuratoare dintre toate pe care le-am auzit vreodata.
Hristos sa va dea putere si fericire, romani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu