luni, 8 aprilie 2019

o chemare

O Chemare. Pentru 1000 de steaguri tricolore.
Frați români din Zăbala, Mărtănuș, Brețcu, Zagon, Ojdula, Păpăuți, Voinești-Covasna, Vâlcele, Ozun si Oituz, din întreaga Covasnă veniți pe 1 Decembrie la Târgu-Secuiesc să fim împreună cu ai noștri români de acolo, de Ziua Națională a României. Veniți la Târgu să primiți în dar un steag tricolor de la românii de peste Carpați, să primiți în dar inima lor în culorile sfinte ale Țării noastre. Sunt în această pânză tricoloră bucuriile, speranțele, lacrimile curse pentru strămoși, icoanele caselor lor cu fire de busuioc, întreaga lor dragoste românească față de voi, străjerii ortodoxiei și ai Neamului Românesc din Arcul Intracarpatic. Voi sunteti cei care păzesc Inima Țării, voi sunteți exemplul nostru de rezistență si biruință. Să nu vă îndoiți de biruința voastră oricât de greu vă va fi, căci nu sunteți singuri.
Impreună am fost în drumuri lungi, am ridicat Troiță în Capitală, împreună am fost în drumuri cu durere, la Vârghiș și la Doboșeni, am asezat icoane-n biserici pustii, Troiță pentru un Clopot ce nu vrea să tacă, ce bate-n pofida tuturor vremurilor pentru Ortodoxie și Neam. Împreună am fost de la Mărtănuș la Ojdula; si-am fost mulți. Si Suntem. De la o Zare la altă Zare.
Pașii voștri au scris si vor scrie Istorie, voi sunteți certitudinea noastră, a tuturor celor din celelalte meleaguri ale acestui Pământ numit Gradina Maicii Domnului că poporul român în pofida tuturor agresiunilor la care este supus, rămâne viu, rămâne în Duhul bunicilor si străbunicilor noștri, rămâne în Duhul Voievozilor.
Frați si surori din Inima Țării, veniți pe 1 Decembrie la Târgu-Secuiesc, ”Nu pentru-o lopată de rumenă pâine,/ nu pentru patule, nu pentru pogoane,/ CI PENTRU VĂZDUHUL TĂU LIBER DE MÂINE”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu